Webová aplikácia pre riadenie CRM, zákaziek a servisných požiadaviek
Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta


Ideálne pre firmy
- Poskytovatelia IT riešení a službieb
- Montáže
- Elektroinštalácie
- Vodoinštalatérov
- Fotovoltika
- Stavebnictvo
- Klimatizácie a vzduchotechnika
- Havarijné služby
- Kamery a zabezpečovacie systémy
- Montáž tepelných čerpadiel, kotlov a solárnych systémov
- Digitálna technika, satelity, káblová TV, Smart Home
- Garážové brány a výťahy
- Ostatné odvetvia s montážou a servisom zariadení
Jednoduchá registrácia – Žiadna kreditná karta
Prehľad jednotlivých modulov
Cenové ponuky
Jednoduchá tvorba ponúk naviazaná na interné cenníky a produktové katalógy.
- Jednoduchá tvorba cenovej ponuky na niekoľko krokov
- Cenová ponuka vám ukáže zisk, maržu, celkovú ziskovosť zákazky a zľavu.
- Jednoduchý prehľad o ponukách pomocou rýchleho vyhľadávania a funkčných filtrov
- Export ponuky do PDF v troch možnostiach zobrazenia (Položková, Sumárna, Zostavová)
- Možnosť naviazania ponuky na obchodný prípad
- Výber položiek do ponuky z katalógu produktov a interných cenníkov
- Možnosť importovať vlastné cenníky a katalóg produktov

Obchodné prípady
Komplexný prehľad o obchodoch podľa automatizovaných stavov riešenia.
- Riadenie a prehľad o obchodných príležitosti od dopytu až po úspešné uzavretie predaja
- Možnosť naviazania obchodného prípadu na ponuky
- Poznáte objem obchodných príležitosti a pravdepodobnosť, s akou sa premenia v úspešný obchod
- Presne viete, aký obchodník, v akom objeme, aké riešenie, v akej hodnote, s akým predpokladom uzatvorenia

Adresár firiem
Všetky potrebné informácie klientoch nájdete na jednom mieste
- Synchronizácia údajov klienta s databázou Finstat
- Kontrola a prehľad o zadlženosti klienta v reálnom čase
- Tvorba ľubovoľného počtu adries prevádzok klienta
- Tvorba ľubovoľného počtu kontaktných osôb klienta
- Jednoduchý prehľad o klientoch pomocou rýchleho vyhľadávania a funkčných filtrov

Riadenie zákaziek
Digitálny proces vás vedie k úspešnej realizácií zákazky
- Riadenie a prehľad zákaziek s upozornením ak je trvanie vybavenia dlhšie ako stanovený čas
- Automatizovaný prechod úspešného predaja z modulu Ponuky do Zákaziek
- Možnosť prideľovania zákazky vybraným technikom
- Možnosť plánovanie zákaziek s vizualizáciou do kalendára
- Presne viete, kedy sa ide zákazka realizovať, v akom je stave, kto ju ide robiť, v akom stave sa nachádza, na koľko hodín práce je naplánovaná
- Time tracking realizácie práce u zákazníka, viete koľko času sa tam strávilo
- Ukladanie akýchkoľvek dokumentov (pdf, doc, jpg, fotky) k jednotlivým zákazkám
- Možnosť vzájomnej komunikácie nad zákazkou

Servis Desk
Máte prehľad o všetkých servisných požiadavkách a incidentoch klientov
- Riadenie a prehľad tiketov s upozornením ak je trvanie vyriešenia tiketu dlhšie ako stanovený čas podľa SLA zmluvy
- Automatizovaný prechod medzi stavmi tiketov (Nový, Priradený, Naplánovaný, V riešení, Vyriešené)
- Možnosť prideľovania tiketu vybraným technikom
- Meranie času práce technika na tikete, viete koľko času trvalo vyriešenie tiketu
- Prehľadný reporting o všetkých prácach vykonaných počas mesiaca
- Možnosť vzájomnej mailovej komunikácie nad tiketom so zákazníkom

Spätná väzba
Priestor pre klientov vyjadriť svoju spokojnosť s poskytovaním vašich služieb
- Vysoká miera odozvy, získajte 10x viac odpovedí ako pri bežných prieskumoch. Na konvenčný prieskum spokojnosti zvyčajne odpovedá len 3 – 5 % zákazníkov.
- Jednoduchý spôsob získavania hodnotenia od vašich zákazníkov formou jedného kliku na hodnotiacu škálu
- Počas odosielania vašich e-mailových prieskumov v reálnom čase sledujte miery doručenia, miery otvorenia, a miery prekliknutia.

Register zariadení
Dôležité údaje o zariadeniach zákazníkov sú spracované a uložené v prehľadnej forme
- Kompletná evidencia zariadení, ku ktorým potrebujete mať prístup pre servisné úkony (zákazník, kontaktná osoba, údaje o zariadeniach, dátum inštalácie, dokumentácia, poznámky)
- Nahrávanie akýchkoľvek dokumentov pomocou potiahnutia dokumentu do vyhradeného priestoru aj z mobilu
- Evidencia a plánovanie servisných prehliadok zariadení zákazníkov
- Ukladanie výstupov zo servisnej prehliadky priamo do aplikácie, čím získate prehľad o histórií výstupov z prehliadok

Sejf hesiel
Všetky dôležité prístupové údaje a heslá uložené na jednom bezpečnom mieste
- Bezpečné ukladanie všetkých prístupov a hesiel do infraštruktúry zákazníka
- Prehľad o evidencií akýchkoľvek prístupov na akékoľvek zariadenie zákazníka (konta, server, PC, licencie, sieť a pod.)
- Kategorizácia prístupov a hesiel do skupín, čo vám prinesie prehľad a rýchlu orientáciu v záznamoch

Adresár firiem
Všetky potrebné informácie klientoch nájdete na jednom mieste
- Synchronizácia údajov klienta s databázou Finstat
- Kontrola a prehľad o zadlženosti klienta v reálnom čase
- Tvorba ľubovoľného počtu adries prevádzok klienta
- Tvorba ľubovoľného počtu kontaktných osôb klienta
- Jednoduchý prehľad o klientoch pomocou rýchleho vyhľadávania a funkčných filtrov

Riadenie zákaziek
Digitálny proces vás vedie k úspešnej realizácií zákazky
- Riadenie a prehľad zákaziek s upozornením ak je trvanie vybavenia dlhšie ako stanovený čas
- Automatizovaný prechod úspešného predaja z modulu Ponuky do Zákaziek
- Možnosť prideľovania zákazky vybraným technikom
- Možnosť plánovanie zákaziek s vizualizáciou do kalendára
- Presne viete, kedy sa ide zákazka realizovať, v akom je stave, kto ju ide robiť, v akom stave sa nachádza, na koľko hodín práce je naplánovaná
- Time tracking realizácie práce u zákazníka, viete koľko času sa tam strávilo
- Ukladanie akýchkoľvek dokumentov (pdf, doc, jpg, fotky) k jednotlivým zákazkám
- Možnosť vzájomnej komunikácie nad zákazkou

Obchodné prípady
Komplexný prehľad o obchodoch podľa automatizovaných stavov riešenia.
- Riadenie a prehľad o obchodných príležitosti od dopytu až po úspešné uzavretie predaja
- Možnosť naviazania obchodného prípadu na ponuky
- Poznáte objem obchodných príležitosti a pravdepodobnosť, s akou sa premenia v úspešný obchod
- Presne viete, aký obchodník, v akom objeme, aké riešenie, v akej hodnote, s akým predpokladom uzatvorenia

evoloop ponúka oveľa viac

CENOVÉ PONUKY
Jednoduchá tvorba ponúk naviazaná na interné cenníky
a produktové katalógy

SERVICE DESK
Servis Desk s prehľadom o všetkých servisných požiadavkách a incidentoch

SPÄTNÁ VÄZBA
Priestor pre zákazníkov vyjadriť svoju spokojnosť s poskytovaním vašich služieb

REGISTER ZARIADENÍ
Dôležité údaje o zariadeniach zákazníkov sú spravované v prehľadnej forme

SEJF HESIEL
Všetky dôležité prístupové údaje a heslá uložené na jednom bezpečnom mieste
Aké funkcie najviac oceňujú naši zákazníci

Automatizácia
Automatizovaný prechod medzi stavmi a procesmi v jednotlivých moduloch.

Efektivita práce
Jednoduché vytváranie cenových ponúk na niekoľko krokov cez implementované cenníky a katalógy produktov.

Mobilita
Možnosť pracovať v aplikácií aj z mobilného zariadenia. Vytvoriť nový kontakt, obchodný prípad, objednávku, úpravu a dokončenie zákazky aj z terénu.

Bezpečnosť
Základom pre ochranu dát je zaistenie toho, aby k jednotlivým skupinám informácií mali prístup iba osoby na to oprávnené. Každý deň vykonávame kompletnú zálohu všetkých dát a súborov.
Balíky Riešení
Vyskúšajte evoloop na 30 dní ZADARMO
Vyberte si moduly podľa vašich potrieb a začnite skúšať ZDARMA už dnes. Ceny sú uvedené bez DPH.
Sales
účtované mesačne-
Adresár firiem
-
Obchodné prípady
-
Cenové ponuky
-
Katalóg produktov
Sales Plus
účtované mesačne-
Adresár firiem
-
Obchodné prípady
-
Cenové ponuky
-
Katalóg produktov
-
Riadenie zákaziek
-
Kalendár
Service
účtované mesačne-
Adresár firiem
-
Service Desk
-
Spätná väzba
-
Register zariadení
-
Sejf hesiel
Komplet
účtované mesačne-
Adresár firiem
-
Obchodné prípady
-
Cenové ponuky
-
Katalóg produktov
-
Riadenie zákaziek
-
Kalendár
-
Service Desk
-
Spätná väzba
-
Register zariadení
-
Sejf hesiel
Povedali o nás

„Vďaka nasadeniu aplikácie sme vyriešili viacero procesov a posunuli
sa v riadení obchodných aktivít a zvyšovaní efektivity práce, čím sme
dosiahli vyššiu pridanú hodnotu obchodných aktivít.“
Peter Malo
CEO / SIMAP GROUP, a.s.
Chcem si dohodnúť online prezentáciu
Kontaktné údaje

Ing. Miroslav Kapuš
Business Development Manager
sales@evoloop.sk
+421 915 74 00 75